آبکش طرح جدید استیل


خرید محصول

آبکش طرح جدید استیل

آبکش

آبکش یکی از ابزارهای ضروری و پرکاربرد در آشپزخانه است که برای صاف کردن و جداسازی مایعات از مواد جامد استفاده می‌شود. این وسیله به ویژه در پخت‌وپز غذاهایی مانند ماکارونی، شستن میوه‌ها و سبزیجات، و حتی آبگیری مواد غذایی مانند برنج یا حبوبات اهمیت زیادی دارد.

آبکش به کمک سوراخ‌های کوچک خود اجازه می‌دهد که آب به سرعت تخلیه شود بدون اینکه مواد غذایی از آن خارج شوند، در نتیجه به حفظ کیفیت و سرعت در آشپزی کمک می‌کند. داشتن آبکشی با طراحی مناسب و جنس بادوام، نه تنها کارایی آشپزخانه را افزایش می‌دهد بلکه می‌تواند از آسیب به مواد غذایی و جلوگیری از هدر رفتن آن‌ها نیز جلوگیری کند.

آبکشی که در اینجا به معرفی آن می پردازیم دارای همان خصوصیات مهم یعنی طراحی مناسب و جنس بادوام است. علاوه بر این، با توجه به طراحی این محصول، شما نیازی به یک کاسه یا ظرف دیگر در کنار آبکش خود ندارید. چرا که این آبکش با طراحی جدید خود به این شکل عمل می کند که از دو طریق قابلیت خارج کردن آب را دارد و در یک قسمت به نسبت گود، مانند کاسه عمل می کند. شما می توانید از این آبکش برای آبکشی مواد غذایی متفاوت، از سبزیجات و صیفی جات گرفته تا برنج، استفاده نمایید.

این آبکش بسیار سبک و در عین حال بادوام است. جنس آن از استیل ضد زنگ با استاندارد 304 است که از بهترین انواع استیل بوده و به صورت صد در صد ضد زنگ است. قطر دهانه این آبکش با در نظر گرفتن قسمت جلویی حدود 27 سانتیمتر است و ارتفاع آن 13/5 سانتیمتر می باشد. به همراه این آبکش یک آویز استیل هم در بسته بندی قرار دارد که با توجه به سوراخی که در بالای آن تعبیه شده، می توانید آن را در آشپزخانه آویزان کنید تا فضای زیادی را اشغال نکند.

آبکش

قیمت این محصول 380000 تومان

خرید محصول